29 september 2009

Ska det bli AIK?

Jag måste bara säga det: Om nu inte vi får fira SM-guld i år igen så skulle jag så mycket mer acceptera om det gick västerut, helst till Göteborg, än om det blir AIK. Det var alltså med deprimerade ögon jag insåg att stockholmarna nu har precis det läge man vill ha efter väntade derbykrossen. Ser inte riktigt hur de ska förlora mot Elfsborg, men om de tappar poäng där så kanske kanske...

Hur jag än vrider och vänder på det får jag inte in Santos i en startelva - problemen är att vi inte har någon annan att välja på, och att precis när han visat sig onödig under en lång period står han där han står och får i lugn och ro nicka in ett mycket betydelsefullt mål. Så jag vet inte längre.

För övrigt kan jag ställa mig frågande till hur ett stort företag i Kalmar väljer att ge ut en film som ser ut att vara klippt under lunchrasten på Lars Kagg. Under all kritik, och då är ändå Nisse-Martin i overall och Hasse som filmat vänner till mig. Å andra sidan inte första gången som budgeten ställer sig ivägen för kvalitet.

En sista fråga, till min kollega här på bloggen. Vilket är det roligaste exemplet på en person som nästlat sig in i ett lagfoto innan match? Hjälp mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar